onsdag 8 januari 2014

Inspirerande till tusen..

I höstas var jag och min syster bjudna av mamma och pappa till Mariefred och B&B "In My Garden".De har pratat så varmt om detta ställe och  nu ville de att vi skulle få se och uppleva de också.
Jag hade inte kunnat föreställa mig något liknande. Otroligt personliga och charmiga rum. Helt fantastiskt inredda, vart rum med sin stil. Vi blev bara ståendes för att titta på alla saker. Så härligt med massa saker och massa färg mot allt det vita och avskalade som har varit på modet ett tag.






I samma veva som vi var där så hade Ulrika Magnusson som tillsammans med sin man driver "In My Garden" släppt en inredningsbok som hon har gjort ihop med Leila Lindholm. En bok fullproppad med inspiration, tips och ideér. Welcome Home heter deras bok. Köp den!!!! Jag har köpt den och jag har ändrat om i halva huset. Så det blir en dyr bok :) men jag har grejat, fixat och planerat hela hösten. Än är vi långt ifrån klara, Benny tycker att det är lite jobbigt då han tycker det var bra innan och "ska det vara så här nu?" Kan vi inte ta det lite lugnt? Måste vi ändra på allt med en gång?

Japp, det måste vi!!! 



Här åt vi vår frukost


Här sov jag och Julia



Bo också över en natt på "In My Garden" Mariefred, fantastiskt. Tack mamma o pappa!

Bilder från nätet.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar