lördag 28 februari 2015

Fredagspyssel...

Idag fyller Li år och då ville hon att jag skulle göra en tårta med Frost Elsa. Detta diskuterades tidigt men för en vecka sedan ändrade sig Li och ville ha en tårta med Babblarna istället. Eftersom jag redan beställt lite tårtprylar gjorde jag två tårtor en med Babblarna och en Frosttårta. Jag gjorde det enkelt för mig genom att beställa en oblat med Elsa på, har inte testat det förut men jag beställde via nätet och två dagar senare kom den i vadderat kuvert i brevlådan, smidigt.

Babblarna då, jag har aldrig hört talas om Babblarna så vi fick googla dem och de ser tydligen ut så här:

Jag bad både Lydia och Benny om hjälp så fredagskvällen blev en riktig pysselkväll då vi alla koncentrerat tillverkade Babblare av marsipan


 
 
 
 
 
 
 
Jag gjorde gul och grön figur, Benny gjorde röd och blå medan Lydia hade fullt upp med den rosa
 
Bild på det färdiga resultatet kommer snart :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar