tisdag 18 september 2012

Min dag

17 september är min födelsedag och det var en jättefin dag. Först lite mysig med blåst och regn så man kunde tända ljus på kontoret och sedan sprack det upp och blev en fin och solig höstdag. Jag firade inte min dag med kalas då alla mina barn fyller i tät följd under några veckor men lite tårta på kvällen blev det. En massa presenter fick jag ändå fast jag inte firar. Av Benny fick jag i present att jag får välja en tavla av Lena Linderholm, av mamma, pappa och Julias familj fick jag det fina tårtfatet och en kanna som jag länge suktat efter. Lydia gav mig dag och nattkräm och en parfym. Av farmor fick jag ett tidningsställ man kan ha på väggen. Och grattad per telefon blev jag av mina stora barn. Inte dåligt att fylla 41 :)
Tack!
Lydia vill att jag ska vara rynkfri och lukta gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar