tisdag 26 juli 2011

Tänk vad snabbt man blir beroende av internet, under denna sommaren har vi bara haft internet lite tillfälligt då och då. Jag har fått lägga ner min distanskurs om våld, fundamentalism och religion vilket är synd då i dessa dagar detta ämne har fått stor uppmärksamhet och det hade varit intressant att få en inblick i hur dessa personer tänker och fungerar och hur man så starkt tror att man genom våld handlar rätt, men det finns förhoppningsvis fler sommarlov att förkovra sig i detta viktiga ämne.

Benny var som vanligt ute och gick på skogspromenad igår och ringde mig(tur det finns mobiler) för att han hade hittat en massa svamp så jag skyndade mig ut och det var faktiskt en massa svamp


Hela familjen rensade och förvällde svamp hela kvällen.

Förra veckan var jag och Lydia på trevlig utflykt med Julia och hennes tjejer, först var det ett stopp på Rabalders outlet i Falköping och därefter ett besök i mysiga Hjo.


Goda glassar på glasscafét vid hamnen i Hjo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar