söndag 4 september 2011

Liseberg

Igår var vi hela dagen på Liseberg. Tyckte inte att det var så mycket folk men det var jättelånga köer till allt så det blev inte så mycket åkning som Lydia nog hade velat. För oss räckte det fullt, blir lite illa mående nu för tiden av att åka de olika attraktionerna. Saker som snurrar går inte alls.
Vi gick turen på spökhotellet Gasten och jag tycker det är dö äckligt och jag fick gå först också usch!. Lydia blundade hela turen.
Benny vann stjärnvinst på chokladhjulet och fick över två kilo choklad och Lydia vann lite små vinster hon också. Jag vann ingenting :(
Sedan åt vi också på Hamnkrogen som ligger vägg i vägg med Gasten. God mat och fina uppläggningar.



Jag åt skagenröra med rågbrödsflarn och lammrack med getostkrokett och zinfandelsås

1 kommentar:

  1. Hej Johanna!
    Gör du bröllopstårtor med? Du är helt fantastisk på detta med tårtor och sånt! Hör av dig till mig på mailen!

    Kram angelica, angelica@westdreams.se

    SvaraRadera