fredag 28 oktober 2011

Mitt nya jobb :)

Efter 13 år i skolans värld lämnar jag fantastiska elever och lärare för ett helt nytt område nämligen bemanningsföretaget Veteranpoolen. Där börjar jag 1 november, jag har smygbörjat under oktober med att ordningställa kontoret, men idag är jag som Fredrik Segemyr mellan två jobb :)
Har blivit så fint uppvaktad/avtackad med fantastiskt varma ord, fina tal, presenter och blommor ( grät på vägen hem i bilen!! )
Men nu blir det nya spännande äventyr.....

Så här ser det ut på mitt nya kontor









8 kommentarer:

  1. grattis och lycka till med nya jobbet julia

    SvaraRadera
  2. grattis!
    är det hemtjänst du ska jobba med?
    du vet vart du ska ringa om det behövs folk ;)
    kram och lycka till

    SvaraRadera
  3. Vad fint du kommer få det lycka till med det nya jobbet kram Ebba

    SvaraRadera
  4. Så häftigt, stort lycka till!
    /Maria B

    SvaraRadera
  5. Tackar!
    Jag kommer att anställa veteraner/pensionärer och sedan skicka ut dem på olika uppdrag, så Mia du får vänta en si så där 35 år innan du platsar där :)
    kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Jättefint kontor! Lycka till nu, LP!
    Hälsningar SP

    SvaraRadera
  7. Vårda nu mitt gamla kontor sp
    kram Lp

    SvaraRadera
  8. Ha det så bra nu med det nya jobbet.
    Jag har tre år kvar sen står jag till ditt förfogande.
    KG

    SvaraRadera