onsdag 25 april 2012

På tur med tant Johanna

Igår passade jag Bennys barnbarn (lite mina är dom också, tycker jag nog). Vet inte riktigt vad jag ska kalla mig plastfarmor, tant Johanna... jag tycker att farfars tjej låter lite ungt och bra, men Johanna är ju ett förslag kanske...
Vi var i alla fall på promenad runt Grästorp igår, vårluften var nog sövande för bägge somnade en stund.
Måste säga att tekniken går framåt, för vagnen var hur smidig som helst att köra, inte så där trög som vagnarna var förr. Sedan fikade vi lite på konditoriet men Ella var  så liten i fikat så tant Johanna offrade sig så gärna och fick trycka i sig både glass och bulle. Efter detta "spelade" vi lite fotboll på gräsmattan.
Stora prinsessan    
Lilla prinsessan


Ja det var mysigt, det gör tant Johanna gärna fler gånger :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar