söndag 7 augusti 2011

Sjuk

Nu har jag varit sjuk i fyra dagar, huvudet bara blixtrar, värk i kroppen och så mår jag illa. Igår var den årliga schapendoesspecialen och jag tvingade mig dit på ipren och treo.Lyckades ställa ut Bosse men trodde att jag skulle spy när jag sprang i ringen. Bosse fick excellent och blev fyra i sin klass och fick fin kritik men inget ck så där var det slut. Sist på dagen deltog vi i uppfödargrupp och blev tvåa av en massa fina grupper så det var kanon. Bosse gick först med en löptik bakom sig så det var inte lätt att få hans huvud framåt, han villa bara lukta på söta Hedda.
Direkt när vi kom hem bäddade jag ner mig igen, fattar inte varför det inte ger sig. Världens bästa Bosse lämnar inte min sida, det är kompis det!!


Bosse som valp

1 kommentar:

  1. oj oj hoppas nu att du frisknar till.
    Grattis Bosse.

    hälsn mamma

    SvaraRadera