onsdag 2 mars 2011

Ingen box idag heller...

Jag bokade in mig på boxpasset igår då min fot varit ganska bra, men idag har jag varit i köket och gått mycket och redan på förmiddagen började foten att värka igen så jag avbokade mitt pass. Hoppas kunna gå på lördag då det är ett kombinerat pass med både box och funktionellträning.

Börjar bli rätt trött på vinter och snö nu.Till och med hundarna funderar en stund innan dom går ut, men vi går åt rätt håll snart kommer våren ,solen och värmen. Fast det kan ju ta ett tag till.



Bebis Bosse  juni-10


1 kommentar:

  1. Saknade dig på passet!
    Det blev mycket ben och lår och direkt efter passet kände jag att detta kan aldrig sluta väl. Det räckte med den lilla turen hem i bilen och sedan kunde jag inte röra mig. Träningsvärken kom med en gång!
    Men det får väl bli samma pass på lördag;)
    Intresserad av vårruset? Vi ska fråga din syster också. Isåfall så är det jag, syrran, mi och emma. Är vi sex så får man ju en picknick korg ;)
    kram på dig och sköt om foten.

    SvaraRadera