onsdag 23 mars 2011

Mumsiga bilder...


Förra veckan lekte jag fotograf på jobbet då vi ska göra ett nytt bildspel som ska användas vid marknadsföring av vårt program

Lite dukningar...


En liten förrätt


och en till..


Något gott efter maten


och en till...



 Restaurang Novisen har öppet mån-fred 12.00-13.30. En tre-rätters meny kostar ca 100-120kr kom och prova vår goda mat!

Igår var jag på min kamerakurs och nu måste jag öva och öva mer på skärpedjup, iso och vitbalans osv. Måste lära mig att inte använda autofunktionerna. Jag fick många bra tips både hur man ska förbättra sina bilder och platser på nätet man kan få inspiration och var man kan lägga upp bilder för försäljning (som det är nu får jag betala folk för att ta emot korten :)

3 kommentarer:

  1. Kanonfina bilder! Låter intressant det där med att kunna sälja sina foton... var då t ex? Förresten - helt fantastiskt hus ni har!!

    SvaraRadera
  2. Bra framsteg du gör med bilderna. mamma

    SvaraRadera
  3. underbara bilder!

    duktig du är!

    kram Nilla

    SvaraRadera