lördag 26 mars 2011

Vackra cockerspaniel flicka..






Idag har det stått hund på schemat, trimma, promenera och träna.
Silvia före trimning

och efter



Eftersom jag vill träna (lydnad) samtidigt som jag promenerar så vill jag bara gå med en hund åt gången så det blev många promenader för mig, vilket passar bra efter mina utsvävningar både på konferens och nöjes trippen till Stockholm, kan säga att vikten är maxad !! Utsikterna för beach 2011 är mikroskopiska kan tilläggas, det kommer bli vassen i år igen. Förra året blev jag och Bosse, som då var valp, utjagade ur vassen av en and som vaktade sina ungar så vi hade siktat på stranden i år.



Vi hann också med att greja lite(städa) i trädgården också





Gult är inte fult

2 kommentarer:

  1. Å ja än finns det tid att tyna.
    mamma

    SvaraRadera
  2. Åh vad söt Silvia är kram Ebba

    SvaraRadera