onsdag 4 mars 2015

Att fördriva tid med...

Jag har ca 17 mil tur och retur till jobbet varje dag , varje resa tar drygt en timme och det är ju ett tag.
Jag har skaffat mig ett abonnemang på www.Storytel.se  och har en app på mobilen så att jag kan lyssna obegränsat på ljudböcker via mobilen. Så till smaskiga intriger, invecklade mordgåtor och spännande livsöden susar jag fram alla milen mellan Anestadby och Borås.
Kan verkligen rekommenderas, jag njuter tillfullo när jag har något bra att lyssna på, ett perfekt tidsfördriv.

 
 
När jag lyssnat på dessa två blev jag så mörkrädd att jag sprang igenom korridorerna när jag kom först på morgonen så jag fick välja något lättsammare ett tag.

 
Värdshuset, Pojkvännen och nyårskyssen en trevlig trilogi av Nora Roberts


Men nu är jag igång med spännande mordgåta igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar