torsdag 23 december 2010

Dan för dopparedagen



En dag kvar till julafton och mycket ska göras, sillen ligger i 1,2,3-lag och skall idag i läggas i respektive kräm/lag. Julskinkan ligger i vatten då jag ska ugnsbaka den och inte vill ha den så salt.
Vi ska fira julen hos mamma i år och då gör vi lite olika saker och tar med oss så inte mamma behöver göra allt själv. Jag har hand om sillarna och ris ala maltan så idag ska jag koka gröten till den. På lunchen imorgon är vi hemma så det måste finnas lite julmat här också.
Igår var jag på box eller faktiskt "julbox" då alla övningar var till julmusik. Box är riktigt roligt och svettig blir man kan jag lova, armarna är lite tunga idag. När jag kom hem från träningen hade Lydia och Benny klätt granen och den blev jättefin.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar