torsdag 3 februari 2011

Back on track

Jag har varit sjuk sedan i måndags och legat i sängen och bara tittat på tv och sovit men idag har jag varit på jobbet. Mådde lite sådär under förmiddagen men nu är det bättre, vågade dock inte åka och träna så det får vänta lite. Det var lite att ta tag i när man inte grejat på ett par dagar, dels uppgifter som jag ligger efter med i skolan och hemma. Började med att fixa bort lite smuts som tex denna lortgris



sen lite fix på toaletten


och så lite i köket



och så har jag gjort ett religionsprov till mina elever till morgondagen (det blir dom nog glada för, tänk vad besvikna de hade blivit om jag inte hunnit med detta :)
Till kvällsmat blev det BLT som är en smörgås som består av (förutom bröd då) Bacon,Lettuce(sallad) Tomatoes(tomat)

bilden är från nätet

2 kommentarer:

  1. saknade dig på passet. Hade allt velat "gruffat" med dig nu när jag fick vara med :)

    SvaraRadera
  2. hej!

    skönt att du är frisk igen.
    hihihiihi...eleverna blir nog jätteglada över provet ;)

    Vilken smarrig macka du gjort.Fint piffat i badrum & kök.

    trevlig helg!
    Idag kommer mina stora barn från Grästorp hit, ska bli så mysigt att få ha dom här över helgen.det blir så sällan.Ju äldre dom blir dessto mer sällan :( men det är väl så.DPm har sina intressen, kompisar & skola.

    Kram Nilla

    SvaraRadera