lördag 19 februari 2011

Party lördag

Ja det hör då verkligen inte till vanligheterna att jag ska gå ut men det ska jag idag fast först blir det träning och efter detta blir det mat och bubbel tror jag .Har inte räknat points på ett tag så vågen har stått still, idag är det inte läge att räkna points heller.får ta tag i detta. Jag ska vara ledig en vecka det är ju sportlov så då får jag väl sporta hårt.


har tänkt att träna imorgon ,jag står som reserv på ett pass funktionellgympa/spinning men vi får väl se hur man mår imorgon :)

3 kommentarer:

  1. Du har en ordinarie plats på passet i morrn!

    Ha det så kul ikväll :-)

    Hälsn. Maria

    SvaraRadera
  2. Ha det så roligt Johanna ett bra tips är att ta en resorb innan du lägger dig då är du pigg i morgon Kram Ebba

    SvaraRadera
  3. Gomorron.....

    hoppas du mår bra ida ;) & att ni hade det trevligt.

    vilka underbara tårtor du gjort!

    cakepops har jag testat till Elins kalas...blev mycke omtyckta.Tack för tipset med tårtfyllningar.alltid lika svårt att komma på nått bra & nytt.

    Kram & lycka till med träning & points
    Nilla

    SvaraRadera