torsdag 10 februari 2011

Uppdatering

Var på min kamerakurs i måndags och vi fick lära oss att använda olika bländartid och isoupplösning, det är en hel vetenskap och ju mer man lär sig ju svårare blir det. Vi fick också tips på ett gratis bildredigeringsprogram som heter picasa som finns att hämta på nätet. Detta vet nog dom flesta men för mig är detta nytt och jag måste prova lite, är så imponerade vad man kan göra med bilder och har man photoshop kan man ju arbeta obegränsat med sina bilder.
Läxa till nästa gång var att ta foton ur andra perspektiv än normalt ex. på en hund i hundens ögon ninvå istället för min.
I tisdags hade vi friluftsdag i skolan och fick då förmånen att träna tillsammans med eleverna på arbetstid. Jag hade valt latinodans och tillsammans med 60stycken elever och personal fick vi ett fartfyllt roligt danspass på Friskis och Svettis i Vänersborg.Det var en härlig kombination av zumba, afrikanskt,bollywood och modern dans.
Igår blev det boxträning men jag kände att jag inte riktigt är i form efter min sjukvecka för jag var trött redan efter uppvärmningen.Det kändes som om lungorna inte fick tillräckligt med syre på något konstigt vis. Som tur är blir det ett boxpass till på lördag och då hoppas jag att jag orkar som vanligt igen, dessutom blir det Zumba på fredag denna vecka och det ska bli kul har missat flera veckor av zumba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar