fredag 11 februari 2011

Det är min dag idag!

Gissa vad jag blev förvånad att se mig själv på bild i NLT i dag. På sista sidan i NLT brukar de visa gamla bilder och reportage och idag var det ett kort från när jag tog över Ulfstorpskrog den 29 maj 1996. Lite mindre rynkor, gråa hår och många kilon sedan.
Sen såg jag att Pernilla på pennyshouse har gett mig en bloggaward och det är ju fantastiskt roligt, jag vet inte riktigt hur det fungerar men det ska jag ta reda på så att den fina utmärkelsen syns här på bloggen. Tusen tack Pernilla!
Har varit och dansat zumba och det var många nya moves och mycket höftrull som jag är så bra på (not!!)Det var också mycket mer styrka i detta passet och jag gjorde missen att ta de blåa vikterna (de röda är lättast) och armarna blev som spagetti, det blir fint imorgon på boxen. Det blir lätta slag, oj vad ont det kommer göra.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Och så funktionellt på söndag, härligt!

    Kul med återblicken i tidningen, det gav mig en liten flashback till vårt bröllop och den roliga festen i Ulfstorp i september -96 :-)

    SvaraRadera
  2. Just det, det känns inte som om det var så länge sedan men det är ju 15 år sedan, var tar tiden vägen :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till denna fina dag.

    mamma

    SvaraRadera
  4. Vilket fint kort grattis Johanna kram Ebba

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jättefina kort..kul.Du är då dej lik iallafall...
    såg oxå detta i tidningen...jag är tvungen att prenumerera på NLT trots att jag bor i bohuslän...måste ju veta vad som händer "hemma".
    Kommer ihåg att jag var där på Sören & kjells kalas....mysig miljö.Då är det några år sen kondiset nu oxå då?

    Ha en fortsatt mysig helg!

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Ja konditoriet var också ett tag sedan. Tack för dom fina awarderna!!

    SvaraRadera