söndag 20 februari 2011

Sega söndag

Lite tung i huvudet i dag får jag säga fast inte så farligt, får ladda med Ipren.
Däremot har jag träningsvärk i vader och armar efter Sofies steppass.Det var ett roligt pass som Sofie vill prova med oss men jag har så svårt med kordination på steppbrädan det liksom blockerar sig i huvudet. Fördelen med Sofies pass var att stegen återkom i block så om jag hade gått på hennes pass ett par gånger till så skulle nog till och med jag kunna.
En jättemysig kväll på badet blev det efter passet. Vi låg i bubbelpoolen med ansiktsmask och gott att dricka tills vi var alldeles skrynkliga. Super tack MIA , LINDA och till pappa Spanheden som var kvällens chaufför och alla andra trevliga människor för en trevlig kväll.


1 kommentar:

  1. Tack själv! det var verkligen himla lyckat igår och det var roligt att få träffa dig och syster mera privat, inte bara på träningen och i frisörstolen. :)

    SvaraRadera