fredag 4 februari 2011

En dessert om dagen håller kilona kvar på magen...

Hade invägning idag och vågen stannade på + 1,3kg, så var man på ruta ett igen!! Men kan man gå upp 1,3kg på en vecka så kan man gå ner det på en vecka också.
Eftersom jag inte kommer kunna äta något godis eller desserter i helgen så får jag nöja mig med att titta på dem. Det finns så många fina sidor på nätet, och så många duktiga människor,både proffs och hobby bagare.
Bakerella är alltid rolig att kolla in eller vad sägs om milkshake cupecakes?


eller varför inte blommiga cupcakes. Dessa kommer från hello sugar


6 kommentarer:

  1. Du har inte kunnat träna när du varit sjuk det blir bättre nu. Snart på minus igen.

    Mamma.

    SvaraRadera
  2. Skönt att du är på bättringsvägen kram Ebba

    SvaraRadera
  3. Ja men så blir det ibland, det är bara att bita ihop & komma igen.
    Du klarar det det vet ja :) hejja hejja!!!
    Har oxå slarvat denna vecka så vi får se på måndag hur det blir....

    Vilka underbara bakverk.rena konstverken!! vilka duktiga människor det finns.

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Det kan ju vara så ibland kom igen nästa vecka blir minus igen kram Julia

    SvaraRadera
  5. Den där kaffekrämen (till kexbomberna) ni gjorde i kallköket var en riktig trigger för mig, har snattat ur ungarnas godispåse hela dagen... Vi får ta nya tag!
    Hälsningar Nettan

    SvaraRadera
  6. Svar till Nettan:
    Nu måste vi skärpa till oss inga ronder, provsmak eller annat. Jag får börja göra mindre goda saker som kycklinglevermousse eller liknande

    SvaraRadera