onsdag 26 januari 2011

Änglar finns

Idag fyller min förstfödde son 20år, idag skulle det varit kalas med tårta, massa presenter och släkt och vänner. Men det blir inget kalas ingen tårta eller presenter istället blir det en liten brinnande låga på en mörk kyrkogård. Philip blev endast 45 dagar gammal innan han somnade in i sin vagga av okänd anledning bara ett par meter ifrån mig.
Inte en dag inte en vecka inte en månad har gått utan att jag tänker på dig.Att en sådan liten person kan ge så mycket på så kort tid.
Tiden läker alla sår, det är sant men av sår blir der ärr som alltid finns där, man glömmer aldrig, aldrig, aldrig.Men livet går vidare , dagar blir till veckor, veckor blir till år. Ibland känns det som en dröm en ond dröm som aldrig inträffat men det har det.
Jag tror att vi kommer ses igen eller det tror jag kanske inte men jag vill att det ska vara så.Det blir lättare om man tror att man ska ses igen.





Idag min lilla ängel tänker jag extra mycket på dig//


8 kommentarer:

  1. jag kan inte med ord beskriva hur ledsen jag är för din skull.Hur orkar man gå igenom en sådan olycka?

    SvaraRadera
  2. livet går vidare för det måste det göra jag saknar honom också,det gör ont i hjärtat när man
    står brevid och inget kan göra för att trösta.
    Julia

    SvaraRadera
  3. Kära Johanna...
    vad vackert skrivet.....
    tänker extra på dig o de dina idag...
    otroligt roligt att följa din blogg....ska nog börja jag med....men måste ha ett bra namn på den först...
    kramar
    Pernilla

    SvaraRadera
  4. Jag tänker på dig Johanna otroligt fint skrivet av dig kram Ebba

    SvaraRadera
  5. KRAM mamma pappa

    SvaraRadera
  6. Mina tankar går till dig och din familj och jag känner oerhört stor tacksamhet och ödmjukhet för att jag har gåvan att få fira min David när han fyller 20 om ett par veckor. Kram!
    Maria B

    SvaraRadera
  7. Tack för alla fina kommentarer
    kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Det måste vara det värsta som kan hända en i sin babylycka.Som du säger tiden läker alla sår men ärren försvinner aldrig.
    Så fint skrivet.(tårar rullar ner för mina kinder)
    Skickar massa styrkekramar//Nilla

    SvaraRadera