torsdag 20 januari 2011

Me like

Tycker att Odd Molly har så fina kläder men på mig ser det inte bra ut.Jag ser inte klok ut i dem.Både mamma och Julia är jättefina i dessa kläder och har massor av olika snygga modeller. Jag tänkte att till sommaren vill jag ha en sådan som den bruna klänningen på bilden och helst se ut som hon på bilden också :) Då måste man sköta sig, inga mer "kylskåpsronder" på jobbet (eller hur Hans? Nu får vi skärpa oss!!)
Var på spinning/core nu ikväll och det var tufft, trodde inte jag skulle orka men man orkar mer än vad man tror

2 kommentarer:

  1. HEjJohanna!

    TAck för kommentaren inne hos mig.Alltid lika kul att få kommentarer från hembyn (G-torp):ska nog "hem" en tur i helgen Oj så många hundar ni har, men visst är det kul.Ångara inte att vi skaffade hund...än iallafall, men visst är det mycke jobb & man blir lite låst men det blir ju oxå vad man gör det till ;)

    OddMolly ja !!! älskar dom kläderna tyvärr har jag inte figuren till dom än !! men har snart gjort 1/3 del av min vikt resa (-20kg)Nu återstår bara 40kg.
    Ska belöna mig med en Odd Molly när eller om jag når målet :)


    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Det är ingen dålig viktresa du gjort, vilken karaktär!!

    SvaraRadera