tisdag 11 januari 2011

Slut på jullovet

Lovet är slut och idag började jag arbeta igen, trots att jag jobbat en del hemma under lovet så tar det alltid ett tag att komma ikapp och få koll på läget igen. På mitt skrivbord såg det ut som ett världskrig, måste ha kastat mig hem innan jul. Som tur var kom jag tidigt jobbet så jag kunde plocka iordning det värsta, fast nu när jag åkte hem var det rätt rörigt igen. Skulle behöva gå en kurs i att organisera.

Plockade bort de sista julsakerna och försökte "mysa" till det lite men det ser lite tomt och mörkt ut.
Skulle lagat tacospett med sallad, nachochips och majskolv men var så hungrig att jag inte orkade göra annat än vanlig tacofärs istället för spett. Måste hitta något bra att äta senare på eftermiddagen så att man inte blir så hungrig. Äter ofta lunch vid 11 och sedan äter jag vid 17-18tiden och det för långt emellan. Jag äter frukt men det blir inte tillräckligt. Får hitta på något bra om det ska funka med mina points. Sen kan jag ju förbereda maten bättre så det blir snabbt färdigt när man kommer hem.
Nu blir det zumba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar