fredag 28 januari 2011

Baka,baka liten kaka...

Måste visa lite bilder från när mina elever gjorde barnkalastårtor, tyvärr hade jag inte så mycket batteri i mobilen så jag fick inte kort på alla.
Uppgiften var att planera ett barnkalas med ett tema och så skulle de planera lekar,  göra inbjudningskort och placeringskort och baka en tårta. Allt ska passa till det valda temat.

"Tema superhjältar"
"Tema Super Mario"


"Tema monster"

"Tema bilar"

Dessa tårtor är gjorda av andra elever ett annat år men uppgiften var den samma.

"Tema Bamse"


"Tema djungel"


"Tema Hitta Nemo"
Visst är dom duktiga!!!

1 kommentar:

  1. hej johanna!! tack så mkt :D hihi skit kul å höra faktiskt. Lite peppning skadar inte ;).
    Jo ja grejjade om min blogg lite, kolla in min andra också.
    Längtar som tusan till den 19:e
    www.lindasnaglar.blogspot.com

    SvaraRadera