onsdag 19 januari 2011

Mer död än levande.....

..känner jag mig nu efter boxpasset.Armarna är så tunga så tunga.Jag undrar hur det kommer kännas imorgon.Jag tryckte i mig en hembakad mazarin under köksdagen idag men den borde vara borta efter detta pass. Min fotokurs kommer att krocka med zumbapassen ett tag framöver så det gäller att välja någonting annat så jag inte ligger av mig med träningen nu när jag kommit igång.

Nu bli det..

och..

sen somnar man som en gris, en gris med väldigt tunga armar :)

1 kommentar:

  1. Tråkigt att det kommer att krocka. Får se till att lägga zumban på lite fredagar framöver :)
    Kul att du kom på boxen, även fast du känner dig mer död än levande ;) Tänk istället att du faktiskt tog dig igenom ett riktigt hårt pass och att du klarade det galant. det blir lättare med tiden :)

    SvaraRadera