söndag 16 januari 2011

Snö eller regn, regn eller snö

Igår när jag vaknade hade kommit minst 1dm snö och jag fick ut och skotta för att komma ut och idag när jag tittade ut hade snön minskat betydligt och det regnade. Total isgata utanför huset så idag är det sandning istället för skottning.


Igår  kväll var jag på trevlig middag hos mamma och pappa och fick massa god mat. Hade knappt något batteri i kameran så det blev bara en enda bild. Den blev på mitt kusinbarn Melvin med Willy i soffan


Det blev lite mer points än vad jag skulle ha igår så idag blir det mager lunch


Grönsakswok  2 propoints

och sen lite dessert 0 propoints

Benny ringde i natt 03.00 (!) och meddelade att han var på plats i Las Vegas och att det var 20 grader varmt. Han undrade varför jag lät så förvirrad, jag visste ju knappt vilken kommun jag bor i. Han hade helt glömt bort tidsomställningen. Men det är alltid skönt när han hör av sig så man vet att resan gått bra.

1 kommentar:

  1. ha ha det kan bli så natt tid. vilken fint kort på melvin. vill du kan väll du ordna ett sådanr åt mig kära kusin.

    SvaraRadera