fredag 14 januari 2011

Fredagsmys

Ensam hemma, bara jag och fem hundar. Det är tyst och lugnt och jag slipper att se på "let´s dance" eller "på spåret" utan kan välja själv. Är inne i en mordgåta med min favvis karaktär antikhandlare Johan Homan i deckaren Mord i Havanna av Jan Mårtensson. Ätit har jag gjort,färsk tortellini med spenat,vitlök och parmesan sittandes i soffan med fötterna på bordet inte så bra pointsmässigt med maten men jag har sparat min veckobonus så det går fint.Popcorn blev det också.
Har gjort en vårkrans till öppnaspisen, vill bara ha en rosett på också så det får jag fixa imorgon för jag hade inget lämpligt band hemma. Imorgon är det tulpanens dag så jag tjuvstartade idag med en bukett orange tulpaner.








Ska bli filmkväll

Inga hundar i sängen säger husse!

2 kommentarer:

  1. fin krans du har gjort/Ebba

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha vilken underbar kväll du hade :)
    saknade dig på zumban igår ;)

    SvaraRadera