måndag 31 januari 2011

SPA måndag

Min dag började som vanligt med lite taxi-verksamhet, köra Felix till bussen i Främmestad 07.15 sen köra Lovisa och Lydia till bussen 07.45 sen hem och äta lite frukost innan jag hämtade mamma för att åka på vattengympa. Har inte varit på vattengympa tidigare men det var jätteroligt och skönt.Efter passet så solade vi solarium och bastade och sen åkte vi hem, det var som att vara på mini SPA.Det var en perfekt start på dagen. Tråkigt nog verkar det inte som om solen tänker visa sig alls idag för det är väldigt grått och tråkigt och jag känner mig inte helt hundra,mår lite små illa och har fått huvudvärk.Tog en liten promenad med Bosse och Willy för att se om jag mådde bättre av lite frisk luft, men det verkar inte så. Jag hade tänkt gå på zumbatoning i kväll men jag får nog bädda ner mig istället.

Snön har fläckvis försvunnit


Willy behöver sätta upp håret så han ser


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar