torsdag 27 januari 2011

Mätt och svettig

Har precis avslutat ett spinning/core pass och det var lika trevligt som alltid ,jag var så sen så jag trodde inte att jag skulle hinna men det gick ju fint. Det är inte lätt att hinna med allt. Man ska hämta och köra barn hit och dit, man ska jobba, handla, laga mat och träna, ta hand om sina djur,tvätta ja allt möjligt och för det mesta går det ju bra men ibland undrar man lite vad man håller på med.Man skapar ju allt själv och har ju själv valt vad man vill göra förutom alla "måste" sysslor så då får man väl själv sålla i dom om man känner sig stressad.
Så jag tror att jag väljer att inte göra någonting i helgen, jag har försummat mina hundar och tv´n så jag ska ägna mig åt dem. Promenera och se på en massa tvprogram med en hund eller tre i soffan. Barnen har jag ägnat mig åt i veckan så de får klara sig själva, låter fräckt va! äsch jag skojar bara dom får jag väl köra hit och dit i helgen också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar