måndag 17 januari 2011

Måndag, måndag

Idag har jag jobbat med skolarbete nästan hela dagen, så nu är förtroendetiden slut för denna vecka.
Lite surfande på nätet har jag också hunnit med. Jag har kikat lite på olika pärl-sidor och funderat på vad jag ska göra för smycken härnäst. Jag fick en smyckestillverkningskurs i julklapp av mamma och pappa på silverblomman i Trollhättan så nu är det bara att boka ett lämpligt datum.



Var också inne och tittade på porslin som jag skulle vilja ha, matteustallrikar de blomformade i blått skulle inte sitta fel eller rödprickigt/blommigt från Green Gate


Foton från nätet

Jag har anmält mig till en digitalfotokurs så jag får lära mig min kamera och hur man tar fina kort sen vill jag också lära mig att redigera och att använda photoshop men det får bli nästa steg.

3 kommentarer:

  1. det är min gamla kompis charlotta som äger silverblomman i trollhättan. hoppas att du får kul.

    SvaraRadera
  2. Det kan ju vara bra att gå en fotokurs med tanke på korten vi tog hos dig/ Ebba

    SvaraRadera
  3. Japp, så kan jag lära Benny också

    SvaraRadera